Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

marți, 27 iunie 2017

Saptamana mea # 25









                         
Buna! Iata-ne la sfarsitul lunii si cu inca o saptamana terminata, plus ca vineri am mai imbatranit cu un an, asa ca am avut o saptamana chiar frumoasa si dulce. A fost o saptamana cu surprize placute, cu oameni dragi, oameni care m-au surprins placut, cu ganduri bune, dar si mici dezamagiri. Timpul ne invata sa fim mai mai buni, mai intelepti si sa pastram ce-i mai bun in viata noastra si sa lasam in urma lucruri ce nu ne fac bine.
Cadouri au fost si mi-au facut ziua mai buna, pe langa persoanele dragi sufletului, dar cel mai frumos a fost ceasul de la Fossil, tanjeam dupa el de o perioada, acum in sfarsit il am :) Am pastrat putin tort si pentru voi, asa era si normal, nu?
Am facut prima comanda la Pink Panda, a ajuns destul de bine, in 4 zile, tinand cont ca vine din Slovenia (nici nu stiam), am zis sa incerc si eu produsele mult laudate de la Catrice. Am dat o raita si prin DM, nu ajung prea des, mai mult voiam sa pun mana pe buretelul de Ebelin, pe cel verde, celelalte culori am inteles ca nu-s la fel de bune.
Apusuri si floarea soarelui tot sa fie, ador galbenul si verdele de pe camp in perioada aceasta, imi rasfata ochii zilnic.
Un cadou pe care mi l-am facut de ziua mea a fost sa merg sa vad cel mai recent film din seria Transformers si anume Ultimul Cavaler, sunt o fana a seriilor, stiu ca multi nu le adora. Din pacate parca ma asteptam la mai mult...rau nu a fost, dar nici extraordinar, i-a lipsit ceva.
Asadar am avut o saptamana lunga, se vede dupa postare, dar foarte buna, a voastra cum a fost?

12 comentarii:

  1. La mulți ani frumoşi! Foarte bine arata tortul 😁. Si mie imi plac mult produsele Balea 😉.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mii se pare atat de frumos cand oamenii invata sa se bucure de cele mai simple obiecte. Ps: Eu inca nu am ajuns la Transformers dar sper ca saptamana asta sa reusesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te duci, neaparat! Cred ca trebuie sa incercam sa ne bucuram mai mult de lucrurile marunte.

      Ștergere
  3. La multi ani frumosi si fericiti! Ceasul Fossil este o achizitie/cadou bine-venita. Sa ne zici cum ti se par produsele Catrice, si eu vreau sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel! Le-am incercat de doua ori, dar fondul de ten e un pic ciudatel,il mai testez!

      Ștergere
  4. Ai fost o rasfatata... dar meriti! Iar ceasul e ceva de vis, te invidiez pentru el. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi eu vreau la film!!!! ;)
    Săptămână faină să ai în continuare ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Zilele trecute mă uitam la ceasul ăla și stăteam pe gânduri să-l iau, să nu-l iau, dar parcă nu e neapărat necesar acum. Produsele astea două de la Catrice le caut și eu de mult timp :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa m-am invartit si eu luni bune pe langa el, dar o data e ziua noastra de nastere pe an :)

      Ștergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină