Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

miercuri, 1 februarie 2017

Cum ne protejam mainile?


Iarna ne de mereu de furca, fie zapada, fie gheata, fie frigul sau toate la un loc ca sa fie tacamul complet. Cum ne protejam mainile? Eu recunosc ca iarna am probleme cu pielea uscata si am nevoie de mai multa protectie si hidratare, fara creme si lotiuni nu mi-ar fi chiar bine.
Mainile si fata sunt cele de care am cea mai multa grija, desi am un ten mixt, iarna tinde sa devina un pic uscat, iar mainile patesc acelasi lucru.
Imi place sa am creme de maini, cat mai emoliente si care sa ofere mainilor protectia de care au nevoie, mai ales ca de multe ori uit sa port manusi...
Va prezint 4 creme care mie chiar imi plac si imi sunt de ajutor, toate sunt accesibile si usor de achizitionat.


Crema de maini de la Oriflame miroase tare bine, a citrice, o nebunie de arome picante, nu ma impac de obicei cu cremele lor, mi se pare ca nu sunt consistente si nu ma ajuta deloc, insa aceasta face exceptie, m-a surprins placut si are o cantitate de 75 grame, nu se termina foarte repede 


Crema de la Avon din gama Planet Spa este noua, pana acum nu am mai vazut-o in brosura. E tare dragalasa si micuta, are doar 30 ml, e perfecta de purtat in geanta. Are un miros placut, parca a zahar ars, contine unt de shea African, cu arome de nuca de macadamia, vanilie, zahar brun si este foarte consistenta.


Clasicele creme de la Avon, toata lumea le stie si cu siguranta le-a folosit la un moment dat. De data aceasta mi-am luat in varianta XXL, pe cealallta o terminam prea repede, aceasta are 200 ml, contine unt de cacao si bineinteles are si ea un miros care te face sa o mananci.


Ultima si nu cea din urma este crema de la Yves Rocher, este asa de consistenta ca abia iese din tub, nu am mai folosit asa crema si pur si simplu se topeste cand intra in contact cu pielea si chiar formeaza o pelicula ce se pastreaza pe maini o perioada buna de timp, are o cantitate de 50 ml si pot sa spun ca-i preferata mea din cele prezentate.


Voi ce creme preferate aveti? Ce folositi in acest moment? Trebuie sa mai cumpar si eu cateva caci doua sunt pe terminate, abia astept sa ma uit sa vad ce aleg de data aceasta.

20 de comentarii:

  1. I admit ca sunt lenesa in a ma da cu crema...am una in geanta , dar doar o car dupa mine, nu cred ca am folosit-o de 4 ori iarna asta. Aaa, cred ca am si eu sapun cu aroma cremei tale de la Oriflame. 🍊

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am o colecție de creme de mâini și le folosesc în funcție de ce stare am. La serviciu am una de la Yves Rocher cu fructe de pădure și acum o oră m-am dat cu una de la Oriflame cu cireșe. Îmi era un pic dor de vară. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema de la Yves Rocher este printre preferatele mele. Raportul calitate/pret e de nota 10!
    In acest moment folosesc Atoderm de la Bioderma si-mi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea de la Avon vad ca e si pentru cuticule. Interesant, nu mi-am mai luat de mult timp o crema de la avon.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu o crema de la oriflame, love lace, cu care ma inteleg foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm... cred ca cea cu unt de shea este delicioasa, ca si miros. Am avut un gel de dus abraziv din gama Planet Spa si stiu ca mi-a placut pare mult. Nu am mai cumparat asa des produse Avon, dar unele chiar merita. In prezent folosesc o crema din gama Atoderm de la Bioderma, de care pot spune ca m-am indragostit, sincer.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu crema Oriflame, miroase genial, eu acum folosesc o crema preparata de mine la laboratul de dermo-cosmetice din cadrul scolii postliceale pe care o urmez.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am avut o crema de la Yves Rocher cu arnica care mi-a placut fooooarte mult!
    Crema aceea de la Avon seamana cu cele de la Sabon si L'occitane! :D Pare interesanta dupa cum ai descris aroma ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la asta m-am gandit si eu, ca seamana foarte mult cu ambalajul celor de la Sabon.

      Ștergere
  9. Imi plac noile ambalajele de la Planet Spa. Imi plac si mie cremele lor si una de la Londa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu prea cumpar creme speciale pentru maini, de obicei le folosesc pe cele pentru corp. Acum folosesc una cu scortisoara.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină