Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

luni, 20 februarie 2017

Saptamana mea #10


















Buna! Cum este inceputul vostru de saptamana fetelor? 
Astazi va arat cateva imagini de saptamana trecuta, o saptamana normala, fara prea multe evenimente, dar cu cateva zambete :)
Am terminat crema de fata de la Elmiplant,cam repede, nu stiu de ce, parca o mananc :)) si am zis sa incerc altceva asa ca am cumparat crema de la Gerovital, cea antirid, o folosesc de cateva zile, dar pot spune deja ca imi place cum se comporta pe tenul meu si imi place si lista ingredientelor.
M-am rasfatat cu niste masti caci e mai frumoasa viata in felul asta, nu? :)
Saptamana aceasta am avut doua manichiuri simplute,dar care mi s-au parut destul de dragute, pe cea cu inimioara o gasiti aici: http://ajarofwishes.blogspot.ro/2017/02/un-strop-delila.html, insa dupa aceste doua manichiuri am pierdut totul :)). Doua unghii au pierdut lupta si a trebuit sa le tai pe toate, trist moment, nu le-am mai avut asa scurte de ceva timp.
Elf a avut reducere generoasa de 35% si bineinteles ca nu am putut rezista,trebuie sa ma opresc cumva, chiar trebuie! Rujul e tare interesant si dragalas, are doua capete micute si se comporta bine pe buze, primerul de pleoape este in regula, creionul pentru sprancene este favoritul meu de luni bune si nu am motive sa il schimb prea curand. Lista se termina cu o pensula pentru blending si un lac de buze care nu se comporta prea bine pe buze, sa il incerc in combinatie cu un creion poate va arata mai bine.
Melkior e din nou in postarile mele, am profitat de oferta lor, 2 creioane la 20 lei, am luat unul negru si unul alb pe care sa il folosesc pe linia apei :)
Ceva de rontait am copt ieri, niste saratele gustoase, niciodata nu mi-au iesit asa bune ( ce modesta sunt) si in incheiere un pic de iarna toamna sa zic asa, ca in ultimele zile ba ploua, ba ninge, ba e lapovita...
Asteptam sa vedem ce ne mai rezerva atat vremea cat si saptamana aceasta. Va urez o saptamana linistita si cat mai lejera!

22 de comentarii:

  1. De unde iti cumperi produse Elf? Am cautat in articol dupa un link, dar n-am gasit. Cat despre saratele, ma crezi ca am inghitit in sec?? Doamne, de cand nu am mai mancat saratele de casa!! Cu cascaval razuit deasupra!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mastile alea mi se par dementiale, am avut si eu doua. Iar saratelele arata foarte bine si cred ca sunt si gustoase

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-ai facut "pofta"de ELF , am avut un concealer si mi-a placut mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Inimioara aia e genială, cum ai realizat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am oja din aceea cu pensula subtirica si nici nu credeam ca va iesi asa fain :)

      Ștergere
  5. Eu am vazut doar saratelele, dupa produse nu m-am nici uitat :P Par a fi delicioase <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase unghiutele! O sa ma uit si eu pe Melkior, poate-poate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place a nebunie nuanta ojei GR. Mi-ai facut pofta de pasteluri. Acum e clar. Vine primavara!
    Pupici si o saptamana de nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  8. saratele!! nu am mai mancat de mult, ar fi cazul sa fac si eu, nu? ojele imi plac, sunt foarte faine. nu am stiut de reducerea de la elf, dar mai bine, ca iar o comiteam!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoase sunt manichiurile...si mie mi-ai facut pofta de saratele, imi aminteste de copilarie cand faceam mama nu stiu cate tavi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Da si pe mine tot la copilrie ma duc cu gandul.

      Ștergere
  10. Ce imi plac unghiutele, eu am avut o saptamana obositoare maxim!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu stau mai prost la capitolul manichiura. De cateva luni am renuntat la oja si abia astept sa imi rezolv problema. Si mie imi plac ojele Melkior...au un pret foarte bun si am fist multumita cand le-am folosit. Trebuie sa-mi iau o nuanta pentru primavara :). Saratele...de casa? N-am mai vazut asa ceva de 100 de ani! Delicioase!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină