Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

luni, 13 februarie 2017

Saptamana mea #9















Hello! I am back :)
Ati vazut toata mancarea? Parca ar fi un blog culinar :)), dar trebuie sa va arat si voua bunatatile astea, ce e bun trebuie impartit, asa-i? sau nu...
A fost o saptamana de vacanta, recunosc ca am si lenevit, am facut si treaba, dar am facut si o mica excursie.
Am adaugat colectiei de bijuterii doua perechi de cercei frumosi foc, mie imi plac, i-am luat din C&A, la pret redus chiar, asa ca a fost o afacere buna.
Si...urmeaza mancarea, am facut pizza cu legume, nu credeam ca-mi va placea asa mult, dar e nemaipomenita, clatite cu nutella si sirop de artar si tiramisu, nu-i facut de mine, ci de o mamica priceputa.
A ajuns si ultima revista de la Marie Claire, mi-a placut sa o rasfoiesc un pic si sa imi clatesc ochii.
O cutiuta Glossy a intrat in colectia mea, va voi arata ce contine intr-o urmatoare postare, foarte buna ideea, am comandat-o de pe Emag.
Biscuitii Maia mi-au tinut de foame pe tren, nu mai calatorisem cu trenul de o luna si jumatate, dar nu pot sa spun ca mi-era asa dor...dar mi-era dor de biscuiti, cred ca nu mai mancasem din liceu. Lectura nu poate lipsi de pe tren bineinteles, zboara si timpul mai usor si poate uiti sa si cobori unde trebuie :)).
Papanasi gustosi, chiar au fost buni, mai ales ca i-am mancat avand o companie tare placuta, probabil de asta au fost si mai gustosi :))
Oficial nu mai vreau iarna, m-am saturat de ea, de frig, de gheata, de zapada, chiar si ieri a nins si ce rau mi-a parut, astept o primavara calduta, chiar astept!
Cum a fost saptamana voastra? Gustoasa ca a mea? Ocupata sau agitata?

34 de comentarii:

  1. Fata draga, pune si tu disclaimer ca o sa arati atatea bunatati, imi ploua in gura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Pai mai intrai sa vezi ce bunatati am daca puneam disclaimer?:))

      Ștergere
  2. Votez cu clatitele cu Nutella. SI cu dulceata de capsuni. Ai?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaai, ce pofta de pizza mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie-mi place mult de tot pizza cu legume iar acum balesc la papanasi intr-un mare fel!

    RăspundețiȘtergere
  5. O săptămână plină de combinații :) Delicioasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa vad continutul cutiutei Glossy! Nici nu stiam ca se pot comanda de la Emag!

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am mai mancat de ceva timp papanasi....ei sunt cei care - imi place mie sa spun - m-au adus impreuna cu viitorul meu sot! Asa ca ne bucuram de ei in fiecare luna...sau cat de des apucam! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos!Ma bucur sa citesc asta si mancand retraiti momentele!

      Ștergere
  8. Nu e corect..ne-ai facut pofta cu toate aceste bunatati culinare :(....imi plac mult si cercelusii...sunt tare frumosi!Pupicei dulci! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar azi am facut papanasi :D mie imi place iarna, saptamana viitoare mergem iar o tura la munte, abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ca tocmai am mancat :))
    Imi plac mult cerceii, mi-am dat seama ca nu mi-am mai luat de ceva timp accesorii noi, dar nici nu prea port iarna, ca deh... caciula, fular.
    Vreau sa vina primavara mai repede!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu -i port deocamdata, am agatat multe perechi in fulare, gluga...si port numai din cei mici.

      Ștergere
  11. STAI STAI STAI .NU POTI SA ARUNCI O POZA CU O CUTIE GLOSSY SI SA NU SPUI DECAT CA AI LUAT-O DE PE EMAG! Iti dai seama ca am cautat-o pe emag si nu am gasit-o :(((

    De abia astept sa vad ce este!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce imi place postarea asta ! E exact pe gustul meu, ca doar ma stii, me likes food! 🍰🎂🍦🍨🍩

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa traiasca blogul culinar atunci! :)) Ai avut o saptamana plina cu bunatati ;)
    Aaaaaand hold on there, missy~ Am cautat cutia aia pe emag si n-am gasit-o. Vii, lasi poza, apoi pleci? Mnooooooooooo~

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină