Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

miercuri, 8 februarie 2017

Culori de la Melkior


Buna fetelor! Astazi m-am gandit sa vorbim un pic despre fardurile de la Melkior (http://www.melkior.ro/), pe care le-am descoperit acum cativa ani si nu m-au dezamagit niciodata,cum ar putea sa dezamageasca minunatiile astea pe cineva? Rezervele pe care le detin au un pret accesibil, de numai 17 lei. Daca o sa cumparati 6 farduri veti primi paleta magnetica gratis, la fel se intampla si la 12 si 24 de farduri, primiti paleta gratis, eu am doua palete magnetice de 6, iar pe aceasta de 24 am cumparat-o separat cand aveau reduceri.


Le-am pus pe toate intr- o paleta magnetica de 24 de culori ca sa-mi fie mai usor. Avem si 3 "intrusi" de la Glazel Visage, ii descoperim imediat.


Fardurile sunt foarte pigmentate, unele mai prafoase, dar nu ma deranjeaza acest aspect fiindca eu ma ocup intai de machiajul ochilor si apoi de restul fetei. Cantitatea e una mare zic eu, 3.2 grame, nu cred ca voi reusi sa termin de tot vreun fard, dar singurul aspect deranjant este ca au un termen de valabilitate relativ mic, de 6 luni.

Ne jucam un pic? Recunosc ca mi-a fost drag sa ma joc cu ele si sa le revad, mi-au mai venit  in minte idei noi si combinatii :) Trebuie sa le pun in practica si se anunta un weekend interesant cu o intalnire  frumoasa cu doua fete frumoase, asa ca voi avea o sesiune de machiaj:)


 Pe randul de sus de la stanga la dreapta avem: Lilith, Ethereal, Autumn Sunset, iar jos, tot de la stanga la dreapta: Prune, Red Leaf si Green Cocktail. Am facut si swatch-uri la fiecare pentru a le vedea mai bine, nu am folosit baza deloc si sunt doar un singur strat.




 De la stanga la dreapta: Purple Haze, Vague Trace, Metallic Green, Old Brick, Air Blue




De la stanga la dreapta: Maroon, Natural Skin, 37-alb mat este de la Glazel Visage, Caprice si Volcano


Natural Skin si numarul 37( Glazel Visage)  le folosesc pentru a seta baza pentru pleoape si isi fac treaba foarte bine.


Silver Metal, Soft Grey




Acestea doua sunt de la Glazel Visage si anume:72 cel mov si 90 albul satinat.




Ultimele sosite in gasca sunt Gold Rush (o minunatie) si Love Letters.




Imi plac toate, doar de asta le-am si cumparat, insa m-a dezamagit un pic nuanta Caprice, este o nuanta minunata dupa cum se vede din swatch, insa daca incercati sa o aplicati pe pleoape e dificil rau, am incercat cu diverse pensule, am incercat si cu spray de fixare, dar nu arata deloc cum pare sa fie in rezerva, isi pierde din intensitate si asa rau imi pare, dar daca aveti vreun alt sfat, tell me!

Am fost extrem de surprinsa cand am vazut cat de pigmentate sunt Silver Metal si Green Cocktail, o adevarata nebunie, sigur v-ar placea. Daca ar fi sa imi aleg nuantele preferate , mi-as alege doua: Old Brick, este cel mai folosit, arata minunat in coltul extren cu aproape orice nuanta si Silver Metal, nu ai cum sa dai gres cu ele.
Sper ca va fie de folos articolul si spuneti-mi ce nuante preferate aveti?Nu mi-ar strica si mie cateva nuante in plus.

28 de comentarii:

  1. Eu am un mov deschis de la ei, imi scapa numele acum, si un gri care da spre negru. Sunt foarte ok, chiar sunt incantata de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahhh...ce bine arata !!! Ador nuanta Silver Metal, Soft Grey !
    Eu am un singur fard mono de la Melkior si imi place la nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o adevarata colectie! 😍😍 Si mie imi plac mult fardurile lor, sunt printre cele mai bune din toate incer ate pana acum. Rezistente si foarte pigmentate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Use your finger for Caprice. Eu asa fac ca sa intensific oleaca nuantele capricioase ;) Iei pe deget fard si tapotezi, blenduiesti, apoi iar tapotezi cu putin fard, pana ajungi la intensitatea dorita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si cu degetul, insa mi se pare ca ramane mai mult pe degete :)) Mai incercam, nu-i nimic!

      Ștergere
  5. Nu am folosit încă fardurile de la Melkior, deși mă impresionează de fiecare dată prin pigmenții pe care le au. Încă mă străduiesc să termin o paletă mare de la Sephora și apoi am să-mi fac noi achiziții.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce m-ai ghicit!
    Chiar astazi ma uitam pe siteul Melkior dupa cateva farduri mate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador fardurile lor si chiar imi doresc sa imi iau paleta magnetica, nuantele preferate sunt beige copper si natural skin .

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate arata excelent!
    Sa le folosesti cu drag si spor in cat mai multe machiaje minunate! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac foarte mult fardurile Melkior, mai ales datorita pretului rezonabil.
    Pe mine ma cam deranjeaza faptul ca sunt prafoase mai ales ca eu mereu uit sa imi fac mai intai ochii si abia apoi restul fetei, dar am observat ca asta se intampla doar cu cele mate. Asa ma gandesc de 2 ori inainte de a ma face cu ele.

    de la Glazel Visageimi place foarte mult nuanta 72.

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata bine si sunt si persistente, am si eu 2 farduri, imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. Silver Metal si Green Cocktail sunt wooow, din pozele fardurilor nu mi-as fi dat seama! Si eu am adunat cateva de la Melkior, Ethereal si Chocolate imi plac mult pentru definirea pleoapei.
    As vrea sa vad si ce machiaje faci cu ele :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi plac fardurile Melkior! Am cateva nuante si planuiesc sa imi cumpar mai multe, dar in acelasi timp, nu vreau sa fac ravagii...pentru ca nu folosesc zilnic farduri si mi-ar parea rau sa le tin pe post de bibelouri :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce zici...tentatia e mare, dar nule folosim pe cat ar trebui.

      Ștergere
  13. Cate culori colorateee! Ma fascineaza Metallic Green si Silver Metal ... daca ai nevoie de model , let me know ! 😎

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină