Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

duminică, 26 februarie 2017

Cutia Be Glossy!

  
Hello, hello! V-am tot aratat cutiuta cea Glossy, dar nu si ce contine, asa ca era timpul, nu?  
Am cumparat-o acum ceva vreme de pe emag, am descoperit- o uitandu-ma dupa diverse oferte si am zis sa profit si sa o cumpar, atractia era prea mare. Acum nu mai este disponibila, insa am vazut o alta cutiuta asemanatoare cu aceasta, poate va tenteaza.

Vine intr-o cutiuta draguta, am pastrat-o bineinteles, nu m-a lasat sufletul sa o arunc, e buna sa depozitez alte lucuri in ea :) Pretul a fost de 40 lei si contine 6 produse, crema deja a disparut, la cat de mare a fost...



Un balsam La Roche-Posay a sosit in cutie, produsele lor sunt faine, este un balsam reparator, potrivit pentru aceasta perioada, ador balsamurile si cremele de maini in perioada asceasta, cu cat sunt mai multe cu atat mai bine.


Frumusetea de oja de la Golden Rose cred ca ati vazut-o si aici http://ajarofwishes.blogspot.ro/2017/02/un-strop-delila.html, mie imi place mult, se usuca repede si acopera si bine, iar culoarea e superba! Uitasem ca a fost si ea in cutiuta...


Poloneza asta ma pune in dificultate un pic, un alt produs gasit in cutie este spuma aceasta pentru par, pe site scrie ca este balsam pentru par de la Pantene, are consistenta unei spume, deocamdata sta cuminte si isi asteapta randul :).


O cremuta de la L'Occitane de 10 ml cu aroma de bujori, mi-a placut, am folosit-o de cateva ori, foarte hidratanta si intra repede in piele pe care o lasa si catifelata de altfel.


Apa micelara de la Garnier vine intr-o varianta poloneza, cum este si spuma de la Pantene, chiar mi s-a terminat lotiunea micelara asa ca aceasta ii ia locul, am tot avut-o si imi place, numai cuvnte de lauda pentru ea.


Si ultima surpriza este paletuta de la Catrice in culori cumintele, nu sunt foarte pigmentate, insa au o textura interesanta, mai cremoasa, este numai buna pentru un look feminin de zi.


Nu am calculat cat ar fi costat exact fiecare produs in parte, stiu doar ca apa micelara si paleta de la Catrice fac aproape cat jumatate din suma cutiei.Mi se pare interesant conceptul, voi ce ziceti? Cred ca produsul meu preferat dintre toate este oja.

26 de comentarii:

  1. Mai, da' chiar nu stiam ca poti gasi asa ceva la Emag, ia sa fiu si eu mai atenta pe viitor. Sunt produse bune, imi place mini-paleta de farduri, balsamul de buze La Roche Posay si micelara Garnier. Oja o vazusem la tine acum ceva zile si chiar e o nuanta foarte draguta. Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu cutiuta dar nu am cumparat'o....pare tare sweet :D arata tare dragut :D Next time o sa o cumpar si eu! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. E chiar draguta cutia, dar si continutul imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Apar din ce în ce mai multe cutii cu produse pentru make-up și îngrijire.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce tare, m-ai facut curioasa, o sa o iau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut-o si eu pe emag si chiar mi s-a parut bine alcatuita, dar am zis ca deja am destul produse prin casa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am vazut pana acum aceasta cutie. E draguta pentru a testa produse noi sau pentru a avea cateva in format travel size. O tin minte!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am mai intrat de mult la emag, nu stiam ca au asa oferta.

    RăspundețiȘtergere
  9. E faina cutia si tare ieftina pentru produsele oferite.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină