Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

sâmbătă, 4 februarie 2017

Produse terminate #2


Iata-ne la a doua postare cu produse terminate. Am si luna aceasta ceva produse, majoritatea sa stiti ca sunt incepute de ceva vreme si abia acum am reusit sa le termin si sa vi le prezint. Predomina produsele de ingrijire, cateva de beauty, dar am si doua parfumuri.



Incepem cu antiperspirantele, sunt prezente doua astazi, Rexona Active Shield si Dove Invisible, ambele au parfum tare placut si sunt printre preferatele mele, mai mult, imi ofera si protectia de care am nevoie.


Gelurile de dus si spumantele nu vor lipsi niciodata din articolele cu produse terminate, le aveam incepute si m-am gandit sa le termin si sa le ia altele locul:) Aroma de portocala din gelul de dus de la Yves Rocher ma binedispune intotdeauna, fie ca este iarna sau vara, imi place mirosul si ma face sa tanjesc putin dupa zilele de vara calduroase.
Al doilea gel de dus este tot de la Yves Rocher, cu merisoare si migdale, miros placut, spala bine, numai cuvinte de lauda.Nu pot spune acelasi lucru despre spumantul de la Avon cu mar si scortisoara...mirosul lui ma duce cu gandul la placinta cu mere si scortisoara, dar cam atat, nu mi-a placut deloc si nici spuma nu a facut prea multa.


Nu v-am spus pana acum dar rimelul Supershock de la Avon, este preferatul meu, am gene scurte si mici, insa el imi ofera mereu volum si alungire, imi place la nebunie si ma bucur ca l-am descoperit.
Despre fondul de ten  L'Oreal Infallible am citit pareri si pareri, insa mie mi-a placut, am un ten mixt spre gras si in zilele calde face o treaba excelenta, mai tine sebumul in frau si nu stralucesc ca un bec, acoperirea este destul de buna, dar daca aveti cosuri mai mari sau cosuri care au inceput sa se usuce, acest fond de ten va scoate totul in evidenta, nu vi-l recomand in asemenea situatii.
Baza de machiaj de la Rimmel nu pot sa spun ca face multe, mi s-a parut ca fondul de ten parca se aseza mai bine pe ten, dar ca si rezistenta nu mi s-a parut ca face ceva extraordinar, bine, la pretul pe care il are nici ca poate face prea mult.


Trecem la creme, preferatele mele, as cumpara mereu creme si lotiuni, dar trebuie sa ma stapanesc. Crema XXL de la Avon s-a terminat si ea, am vorbit in articolul precedent despre ea, imi place!
Crema de fata de la Elmiplant cu extract de gutuie pentru ten normal/mixt mi se potriveste, hidrateaza bine, are un miros placut si deja alta i-a luat locul.
M-a surprins placut Oriflame cu gelul de curatare din gama Love Nature cu extract de Aloe Vera, chiar simt cum tenul meu este mai curat dupa spalare, imi lasa pielea moale si nu o usuca deloc, nu irita nici ochii si are si un miros placut.


Balea...imi plac sapunurile lor lichide si gelurile de dus, mereu mi-au placut, am avut sapunul cu aroma de pepene, tot cu gandul la vara sunt!


Si inchei cu doua parfumuri, nu sunt printre preferatele mele si ma bucur ca am reusit sa le termin in sfarsit dupa atata vreme.
Unul este Grace, de la Oriflame, e cam vechi, a cam ratacit ceva vreme printre parfumurile mele si in sfarsit am reusit sa il termin, nu prea mi-a placut.
Si Christian Lacroix Ambre de la Avon, a fost ok, insa nu m-a dat pe spate, mi s-a parut ca nu ma reprezinta, are un miros mai greu si predomina ambra.


Cam astea sunt produsele terminate,au fost cateva. Voi ati avut multe produse terminate?

8 comentarii:

  1. Eu în ianuarie am terminat 3 produse, o bază de machiaj, un șampon și un tratament pentru păr. Gelul de duș și el e aproape gata, dar cred că va intra la produse terminate în februarie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oho, sunt cateva! Dintre toate, de mult vreau sa incerc spumantul cu om de zapada. Chiar daca nu zici ca e ceea ce ar trebui :)
    Poate la anul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt!La anul...acum trebuie sa ne gandim la primavara si la mirosurile care sa fie in ton cu ea:)

      Ștergere
  3. Hei, there! Cunosc si eu gelurile de dus de la YR si imi sunt tare dragi, iar omuletul de la Avon tare m-a tentat cand a aparut. Cu toate astea, nu stiu de ce nu l-am cumparat. Insaaaa, am cumparat gelul de curatare de la Oriflame si mi se pare foarte fain, lasa tenul extrem de curat. Thanks! 😗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa citesc asta Ama!😗😗 mai am si eu unul proaspat cumparat.

      Ștergere
  4. Cred ca parfumul cu ambra o sa il incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină