Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

duminică, 19 februarie 2017

O surpriza placuta :)


Buna fetelor! Astazi am o postare mai diferita,  pe care tin sa o scriu de ceva vreme, dar nu am reusit...insa a venit momentul sa o fac. Inainte de sarbatori am vazut pe pagina Anei, http://alergandpetocuri.com/, un concurs tare fain avand drept premiu o pensula pentru fond de ten de la Morphe, cine nu a auzit de Morphe, nu? De pensulele lor grozave, care au pret foarte bun si de paletele lor, asa ca m-am inscris si eu la concurs si am si fost fericita castigatoare a pensulei, happy happy me! Daca nu stiti blogul Anei aruncati un ochi, va va placea sigur sigur!

Pachetul a venit si cu bonusuri si cu cateva randuri scrise de ea, a fost foarte draguta Ana si mi-a adus zambetul pe buze!
Vedeta a fost pensula, va dati seama, am indragit-o din prima si am si pus-o la treaba! E vestita M 439 pe care o tot folosea la un moment dat Jaclyn Hill pentru aplicarea fondului de ten si va spun ca e minunata, aplica frumos si uniform fondul de ten, nu "inghite" mult produs, doua pompite sunt de ajuns pentru acoperirea intregii fete, nu lasa dare si ofera un aspect natural.
Face aceeasi treaba pe care o face si buretelul de la Real Techniques, le folosesc pe ambele si am acelasi rezultat.





Doua sapunele faine handmade am mai gasit in pachet si cateva mostre, cui nu ii plac mostrele? Mie da, sunt usor de luat in bagaj  sau pur si simplu folosite pentru a testa daca ni se potriveste produsul inainte de a-l achizitiona.





Produsele le-am folosit, le-am terminat deja, iar pensula a intrat repede in lista preferatelor mele, chiar ieri i-am facut baie si se comporta foarte bine, se spala usor, nu ii cad peri si este extrem de pufoasa si fina. Cred ca ar trebui sa pun si eu o comanda pe site-ul celor de la Morphe de niste pensule si paleta 35O, sunt pe wishlist :)
Voi aveti produse de la Morphe?

20 de comentarii:

  1. surprizele sunt mereu placute! sa te bucuri! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bune produsele lor, eu sunt multumita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am nimic de la Morphe dar pare o pensula sanatoasa iar sapunurile sunt foarte simpatice.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este prima oară când aud de Morphe și nu am produse de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fluffy arata pensula! Cred ca as avea si eu nevoie de una asa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am nimic de la Morphe dar da, pensulele lor sunt si pe wishlist-ul meu. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am cumparat nimic de pe acest site, dar am auzit. Ce surprize frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, cat imi doresc si eu pensule Morphe!!! Cred ca intr-o zi. voi da o comanda de pensule, pentru ca sunt prea laudate si apreciate de fetele din afara!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt super faine pensulele Morphe. Sunt si pe lista mea de ceva timp.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ahhh, pensulele de la morphee <3
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină