Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

marți, 28 februarie 2017

Saptamana mea #11








Welcome back! Cum se anunta saptamana voastra? Sper sa fie cat mai buna si mai linistita!
 Am inceput saptamana cu bunatati de la Melkior, cand auzi de 1+1 gratis trebuie sa profiti si asa am si facut, ar fi fost pacat sa pierd asa oferta, am primit si paleta magnetica gratis. Imi plac toate si deja le-am pus la treaba, doar vine primavara si sunt perfecte pentru acest anotimp.
Vegis m-a tentat cu reduceri si am pus o comanda, este a doua plasata la ei si sunt multumita de serviciile lor, voi vorbi pe larg despre comanda intr-o viitoare postare.
Saptamana aceasta m-am rasfatat cu cioco si fructe de padure, e delicios spumantul, ma gandesc ca este si destul de gustos :)), dar promit sa nu il incerc!
Avon are si bijuterii dragute foc, am luat cele doua medalioane care au doua fete, imi place ca primavara sa port mai multe bijuterii decat in mod normal si mai am si bratara care sustine lupta impotriva cancerului la san, se pot dona 10 lei introducand codul de pe spatele cutiei pe doneazacuavon.ro. 
Inchei saptamana cu ceva dulce, devin experta in ceea ce priveste clatitele, imi plac, sunt un desert usor de facut si tare gustos. Puteti servi si voi!
O saptamana frumoasa, fetelor!

20 de comentarii:

  1. eu nu am maiprofitat de ofertele melkior pentru ca deja am foarte multe farduri de la ei si nu ajung sa le folosesc. Si paletele lor sunt super ok. Practice si de calitate.

    Mi-ai facut pofta cu clatitele. Ai incercat clatitele japoneze? Se fac super usor. sta este reteat mea preferata http://www.lauraadamache.ro/2008/04/clatite-japoneze-dorayaki.html#_

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca pentru clatite ma pregatesc si eu in zilele astea. ;) Oferta Melkior imi facuse cu ochiul, ba chiar ii pusesem o steluta in mail, dar nu am apucat sa studiez mai bine oferta. Sa ne povestesti ce ai comandat de la Vegis!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, mi-ai facut pofta cu clatitele.cu farduri mai putin, ca am destule

    RăspundețiȘtergere
  4. O săptămână inspirată și plină de evenimente frumoase îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fardurile de la Melkior sunt foarte bune, am si eu cateva in colectie. Imi plac pandantivele inimioara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe nuantele de farduri Melkior! Sa le folosesti cu placere. O primavara frumoasa sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poze frumoase, foarte frumoasa saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  8. La Melkior e jale au mereu oferte bune, a imposibil sa te abtii. De la Vegis nu am comandat nimic dar voi arunca un ochi pe site poate ma atrage ceva. Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt tare curioasa cum miroase Berries in Chocolate, cred ca este...mancabil. 😎 oar despre uleiul de cocos ce sa spun...it rullz.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină