Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

luni, 6 februarie 2017

Saptamana mea #8















Hello!
I am back cu obisnuita postare de luni, cu saptamana mea care a decurs relativ normal, poate un pic agitata spre mijloc, dar a trecut.
M-am indulcit un pic cu trufele de la Lidl, imi plac dulciurile lor, dar le voi rari, neaparat! Se topesc in gura si sunt untoase, un deliciu!
Am comis-o! M-a tentat iar Elefant, au fost reduceri si tot pandeam acest ceas , este 

Ceas Casio LTP-1302PD-1A1, insa vad ca nu mai apare in stoc. Imi place, e finut, dragut, daca ar fi avut carcasa un pic mai mare ar fi fost minunat, dar alt defect nu ii pot gasi.

Am pus mana pe noua crema de la Avon cu miros de magnolie, vitamina E si glicerina, imi place mult!
Iarna-i tot aici, din pacate! Dar de cateva zile s-a imblanzit, avem soare si temperaturi cu plus, am inceput sa visez mai mult la primavara ca tot am motive.
Melkior a avut o oferta buna saptamana aceasta la anumite farduri, cumparai doua si plateai unul, am cumparat doar doua fiindca am strans ceva si nu ajung sa le folosesc cum ar trebui. Am nuantele Gold Rush si Love Letters, va urma un articol in care voi vorbi despre fardurile lor.
Si am incheiat saptamana cu James Patterson, Bikini, o carte care m-a zdruncinat un pic, e socant ce poate face  o minte bolnava...cartea asta e diferita de tot ceea ce am citit pana acum de Patterson, e partea lui mai intunecata.
Saptamana voastra a fost buna? Sper ca cea care tocmai a inceput sa fie linistita!


24 de comentarii:

  1. Super faine fardurile Melkior, mi se par foarte ok ca pret si sunt si rezistente. Sa ne spui cum ti se par. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu cartea lui patterson pe lista, o vanez de ceva vreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa citesc asta!Iti recomand Salvamarul si Croaziera, sunt foarte bune!

      Ștergere
  3. Fardul auriu de la Melkior il am si eu, e foarte bun. Crema de maini am vazut-o in catalog, dar nu mi-am achizitionat-o.

    RăspundețiȘtergere
  4. Farduri de la Melkior am si eu, tot asa in varianta de rezerva si imi plac. Se aplica usor si persista toata ziua pe pleoapa. Eu abia astept sa treaca odata perioada asta rece si sa vina primavara!

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am încercat trufele acelea de la Lidl, dar sunt curioasă dacă arată la fel de bine ca cele surprinse pe ambalaj?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai facut o pofta cu trufele aleaaa...
    Am si eu exact aceleasi farduri de la Melkior sunt foarte faine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac fardurile de la Melkior, am si eu cateva. Imaginea cu copacul inghetat e super

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte tare saptamana ta, imi plac fardurile de la Melkior.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi doresc un ceas...de fapt, mai multe! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu un ceas casio asemanator, tot pe argintiu. 😀 Il am de vreo 5 ani si il port aproape zilnic, chiar recomand ceasurile lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte dragut articolul, mi-ai facut pofta de ciocolata :(((!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ceasul imi place mult! Sa te bucuri de noutati, ai avut o saptamana plina de mici bucurii :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Fardurile de la Melkior arata suuuper!! Ma bate un gand sa-mi cumpar si eu cateva ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nice. Mi ar fi placut ca pozele sa fie mai luminoase.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc!

Totalul afișărilor de pagină